2011. augusztus 28., vasárnap



Álmodni az életet maga lenne a csoda, de a valóság nem oly mesés soha..

Az életem az enyém és azt teszek vele, amit akarok, ott cseszem el, ahol akarom. A döntéseket én hozom, ne tessék beleavatkozni. Mindenkinek csak részleteket mutatok magamból, ha érdekel a folytatás bontsál ki magadtól!

ha szeret az ember, mindenre képes...


Ahogy veled akarok élni, nem akarok úgy mással. S ahova veled akarok menni, helye nincs ott másnak. Miként Téged szeretlek, nem akarok úgy mást szeretni. Ahogy Te szeretsz, ne szeress úgy senkit!

Nem kell soha más csak te ezt érzem amióta megláttalak. Rögtön tudtam ezt abban a percben meg is csókoltalak. Nem adnálak én e nagy világon senkiért senkinek se már! Harcolnék ha kell a kegyeidért bárkivel egy életen át. Elmondom neked hogy ennyi perc után is mit jelentesz nekem, hisz amíg nem voltál addig én nem tudtam hogy mi a szerelem. Csak hittem hogy tudom és éltem boldognak vélt életemet.

Ne hagyd, hogy valaki a mindeneddé váljon,
mert ha őt elveszted, nem marad semmid..;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése